تجلیل از همسر شهید غلامی با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان 

تجلیل از همسر شهید غلامی با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹
هم زمان با هفته دفاع مقدس آیین سه شنبه های تکریم با تجلیل از همسر شهید علی غلامی در منطقه سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۱ مهر هم زمان با هفته دفاع مقدس آیین سه شنبه های تکریم در منطقه سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج با تجلیل از همسر شهید علی غلامی و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

 

 

 



«مجید خوبی زاده» در این دیدار ویدئو کنفرانسی، گفت: تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان لازمه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

 

 



مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: اگر دلاور مردی شهدا و جانبازان در ادامه قیام خونین عاشورا نبود، آنها این چنین در یادها و خاطره ها ماندگار و جاویدان نمی شدند.

وی اظهار کرد: خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس توفیقی نصیب شد تا به بهانه اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در خدمت خانواده های معظم شهدا رسیده و از آنها تجلیل کنیم.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امروز این طرح ملی با تاسی از سیره حاج قاسم سلیمانی در دیدار از خانواده های معظم شهدا و به نیابت از این سردار رشید اسلام اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: بی شک خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشوانه مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان حاضر در کلیه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بنابراین دیدار و تکریم آنها باید در جامعه نهادینه شود.

«میثم زارع» در ادامه این دیدار، گفت: امروز با همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد برای تجلیل از خانواده معظم شهید علی غلامی در منزل این شهید حضور یافتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی بیان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و ما باید پاسدار خون آنها باشیم.

وی ابراز کرد: مادران و همسران شهدا نمادی از صبر و استقامت هستند چرا که با وجود علاقه و دلبستگی به فرزندان و همسران خود، آنها را در یاری رساندن به دین اسلام همراهی کردند.

«همسر شهید غلامی» در ادامه این دیدار، گفت: شهید علی غلامی متولد ۱۳۳۴ است که در سال ۱۳۷۳ در لباس سپاه و در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این همسر شهید افزود: همسرم یکی از رزمندگان دفاع مقدس است که در هنگام شروع جنگ تحمیلی احساس تکلیف کرده و به جبهه های جنگ رفته و پس از پایان جنگ وارد سپاه شهرستان قلعه شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: ۴ فرزند دارم و یکی از ویژگی های بارز شهید مردم داری و کمک به محرومین بود و همواره توصیه به این داشتند که پشت ولایت فقیه باشید و در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی کوشا باشید.

پایان پیام/ 586